Rabu, 29 Julai 2009

Komen Pengguna

Ini komen2 para pengguna Minyak Lintah Asli ini

“Mula-mula saya beli hanya untuk kegunaan sendiri.Bila terbukti berkesan saya rekomen kepada kawan pejabat saya.Kesemua mereka berpuas hati bila menggunakan Minyak Lintah Asli ini”
-Abang Man (Perodua Kuantan,Pahang)

“Memang hebat.Kini Minyak Lintah Asli pelengkap hubungan suami isteri kami”-Shake (Klang, Selangor)

“Wah!kini saya tidak perlu untuk memikirkan bagaimana cara untuk saya membesarkan alat sulit saya lagi.Dengan Minyak Lintah Asli semuanya jadi sempurna”-Shazreel (Taman Melawati, Kuala Lumpur)

“Sungguh menakjubkan.Sememangnya saya rasa luar biasa bila suami menggunakan Minyak Lintah Asli ini.Tidak sia-sia saya membelinya untuk suami saya”-Norita (Perodua Kuantan,Pahang)

“Mula-mula tengok macam tak percaya pulak ini minyak lintah.Kerana minyak ini berwarna putih serta tidak berbau seperti minyak lintah lain di pasaran.Ianya juga berkesan bila sudah menggunakannya”-Zaini (Pekan, Pahang)